آینه‌ اسپرت هامان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به نظر شما سونی با xperia z1 به موفقیت می رسد؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کوله پشتی و آدرس knapsack.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 216
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 707384
تعداد مطالب : 297
تعداد نظرات : 146
تعداد آنلاین : 1


Online
با کلیک بر روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید


 The title of your home page You could put your verification ID in a comment Or, in its own meta tag Or, as one of your keywords Your content is here. The verification ID will NOT be detected if you put it here.

آمار مطالب

:: کل مطالب : 297
:: کل نظرات : 146

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 216
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 243
:: بازدید ماه : 216
:: بازدید سال : 6817
:: بازدید کلی : 707384

RSS

Powered By
loxblog.Com

با کوله پشتی به روز باشید

آینه‌ اسپرت هامان
چهار شنبه 20 شهريور 1392 ساعت 15:19 | بازدید : 2063 | نوشته ‌شده به دست ali | ( نظرات )

آینه‌ اسپرت هامان

کمپانی تیونینگ هامان پس از رونمایی از پلنگ صورتی رنج روور در نمایشگاه اتومبیل ژنو، بار دیگر با تیونینگ یکی دیگر از محصولات خودروسازی بی ام و و عرضه آن در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل فرانکفورت، توجه همگان را به سوی خود جلب کرده است. ویژگی اصلی آینه‌ چهار درب هامان (Mirror) که بر اساس بی ام و M6 Gran coupe طراحی شده است، ابعاد بزرگ آن است که در مقایسه با M6 در حدود 40 میلی‌متر افزایش یافته است. از جمله تغییراتی که در این خودرو کوپه ایجاد شده است می‌توان به بادشکن سپر جلو مجهز به ورودی‌های بزرگ هوا، باله‌های جدید در جلو، رکاب‌های جانبی، باله عقب بزرگ‌تر، بادشکن عقب، و پنل مرکزی سه تکه در عقب اشاره کرد.

این تیونر آلمانی با ساخت کاپوت این خودرو از جنس کربن سیاه، جلوه خاصی به آن بخشیده است. همان‌طور که می‌دانید، رینگ و لاستیک‌های بزرگ هامان از شهرت بسیاری در میان طرفداران این تیونر آلمانی برخوردار است.

در همین راستا متخصصان تجهیزات اسپرت این کمپانی رینگ و لاستیک‌هایی در سایزها، طرح‌ها، و رنگ‌های مختلف برای مدل جدید خود ارائه کرده‌اند. برای مثال می‌توان به رینگ‌های 9 پره Y شکل، و بسیار سبک UNIQUE FORGED FORMULA مجهز به سیستم قفل مرکزی اشاره کرد. این رینگ‌ها که در ابعاد 9x21 اینچ برای جلو و 11x21 اینچ برای عقب عرضه می‌شوند، در کنار سیستم تعلیق اسپرت با فنرهای کوتاه و لاستیک‌های Vredestein Ultrac Vorti R با ابعاد 265/30 در جلو و 305/25 در عقب، نوید یک سواری خشک ولی اسپرت و ایمن را به شما می‌دهند.

عملکرد عالی سیستم اگزوز در کنار ظاهر زیبای آن، علاوه بر این‌که نویدبخش خروج کامل گازهای اگزوز در هر سرعتی می‌باشد، بیانگر حضور یک خودروی اسپرت نیز هست. از جمله تغییرات ایجاد شده در طراحی داخلی آینه اسپرت هامان می‌توان به پدال‌ها و جاپایی‌های آلومینیومی، و حک آرم کمپانی بر روی کف‌پوش‌ها اشاره کرد. گفتنی است، کمپانی هامان در موتور 8 سیلندر خورجینی 4.4 لیتری مجهز به توربو شارژر دوگانه M6 تغییری ایجاد نکرده است.

منبع:1car

 

 

 


فروش ویژه اسپری موبر کارینا اورجینال (ساخت ترکیه)



اسپری موبر کارینا اورجینال ساخت کشور ترکیه. دارای مجوز وزارت بهداشت ایران و برچسب شبنم. حاوی عصاره آلوورا جهت ايجاد درخشندگی و لطافـت در پوست...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 17000 تومان



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار خودرو , ,
:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار خودرو , ماشین , بی ام و , هامان , BMW M6 gran coupe , HAMAN , bmw ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: